כדי להוציא ספר לאור עליו לעבור תהליך של 'עימוד', בו תעוצב הנראות הויזואלית של העמודים הפנימיים בספר. ספרי חול מתאפיינים בעיצוב משלהם, וספרי קודש מתאפיינים בניואנסים עיצוביים משלהם, אנו ב'נקודה' מעסיקים מעמדים מהטובים בתחום, המתמחים בספרי קודש לצד מומחיותם בספרי חול.
המעמדים של נקודה זמינים לביצוע עבודות עימוד ברמת גימור מקצועית, תוך עמידה בלוחות זמנים צפופים במיוחד. למעמדים שלנו ניסיון רב גם בעימוד ספרים המאופיינים בהערות שוליים, במראי מקומות, וכמובן בשילוב מספר טקסטים בסגנונות שונים בכל עמוד מעמודי הספר.

שירותי

עימוד

שירותי

עיצוב

מלבד העימוד נדרש הספר גם לגרפיקה. בספרי קודש הגרפיקאי יעצב את כריכת הספר, השערים וההקדשות, ובספרי חול יבצע כריכה מאויירת, ולעתים גם איורים דיגיטליים ואיורים ידניים בפנים הספר, כפי דרישת הלקוח.
גם בתחום זה אנו מעסיקים את הגרפיקאים המוכשרים ביותר, תוך שימת דגש לניסיון רב לספרי קודש וחול. הגרפיקאים שלנו עובדים תוך תיאום עם צוות המעמדים, וכך נעשית עבודת גמר הספר והכנתו לדפוס, בשיתוף פעולה הדדי איתן, לתיאום השפה העיצובית ולהפקת הפרוייקט ביעילות מרבית ובמינימום זמן.
אם עד כה נדרש הלקוח לכתת את רגליו בין מקצוענים שונים, תוך תיאום סגנון העבודה ולוחות הזמנים ביניהם וריכוז החומר לדפוס בעצמו, הרי שכעת הוא מקבל את השירות המלא תחת קורת גג אחת – שירות מקיף, משלים ונוח, ועבודה מקצועית בלוחות זמן קצרים במיוחד ברף המוכר של חברתנו 'נקודה'.

פרוייקטים בעימוד ועיצוב

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן